ایردراپاوریون مانی Orion Money
ارزش کل: نامشخص
پلتفرم: Terra
گزارش سو استفاده دریافت ایردراپ
به اشتراک بگذارید!

ایردراپ اوریون مانی Orion Money

اوریون مانی Orion Money یک درگاه برای کوین های ثابت یا Stablecoins بر روی بلاک چین های دیگر برای دسترسی به پروتکل Anchor است که بسترهای افزایش یافته APY را بسته به توکن های هولد شده Orion مهیا میکند.

این درگاه بر روی بلاکچین ترا Terra ساخته شده است. اوریون مانی در هکتون Delphi Terra در چند هفته گذشته شرکت کرده که در نهایت برنده این دوره شد و اخیرا دوره بذر یا سید خود را با مشترکین بیش از حد انتظار به پایان رساند.

اوریون مانی Orion Money توکن حکومتی جدید خود را به عنوان ORION به استک کنندگان لونا LUNA، استک کنندگانی که در قالب نماینده در اوریون فعالیت داشته و کاربران اولیه اپلیکیشن اوریون به صورت رایگان ایردراپ می کند.

جزئیات دقیق ایردراپ هنوز به صورت کامل منتشر نشده است. اما با توجه به توضیحات ذکر شده در توییتر چندین ایردراپ برای اوریون در راه است.

واکنش شما چیست؟
0پسندیدن0نپسندیدن0دوست داشتنی0خنده دار
عضویت در کانال تلگرام مهر‌ارز، دریافت آخرین ایردراپ‌ها و ایردراپ‌های رایگان بیشتر!

مراحل قدم به قدم ایردراپ

  • 1 توکن های لونا LUNA را در یک کیف پول مانند ترا استیشن Terra Station هولد و استیک کنید. برای خرید توکن های لونا LUNA میتوانید از بایننس استفاده نمایید
  • 2 اوریون مانی توکن های رایگان ORION را به استیک کنندگان مختلف LUNA که با هر ولیدیتوری کار استیک را انجام میدهند ایردراپ می کند
  • 3 همچنین ایردراپ های دیگری برای استیک کنندگان لونا که کوین های خود را با دلیگیتورهای اوریون دلیگیت delegate می کنند و کاربران اولیه اپلیکیشن Orion انجام میگیرد (منبع)
  • 4 ولیدیتورهای اوریون از حق کمیسیون 0% تا زمان راه اندازی ORION TGE برخوردار هستند و پس از آن کمیسیون ها 5% در نظر گرفته شده و بین استیک کنندگان ORION زمانی که استیکینگ اوریون بر روی پروتکل Terra راه اندازی میشود، توزیع خواهد شد (منبع)
  • 5 سایز جزئیات در خصوص این ایردراپ در روز های آینده اطلاع رسانی می شود. جهت آگاهی، شبکه های اجتماعی و کانال های Orion را برای دریافت آخرین به روز رسانی ها دنبال کنید

نیازمندی ها

  • بدون نیازمندی ... 🙂
تبلیغات در سایت بیت ایردراپ
ارزش تخمین زده شده
نامشخص
به ازای هر ایردراپ
نامشخص
حداکثر شرکت کنندگان
نامشخص
تبلیغات در سایت بیت ایردراپ

اطلاعات بیشتر

  • نام یا شناسه: ORION

جدیدترین ایردراپ‌ها

0 0 امتیاز
امتیازدهی
عضویت
اعلان برای
guest

0 دیدگاه ها
نظردهی درون متنی
نمایش همه دیدگاه ها