آموزش شرکت در ایردراپ رایگان ارز دیجیتال

در این مقاله برای یادگیری آموزش های کامل در خصوص نحوه شرکت در ایردراپ های رایگان مختلف در دنیای ارز دیجیتال و نیازمندهای آن، به صورت قدم به قدم با مهرارز همراه باشید.

شاید تا به امروز عبارت ایردراپ (airdrop) را در میان دوستان و نزدیکان خود که با ارز دیجیتال سر و کار دارند شنیده باشید.

در واقع ایردراپ رایگان ، روشی است که پروژه ها و شرکت ها برای برندسازی و جذب سرمایه گذاران اولیه از آن استفاده می کنند و به ازای آن به کاربران شرکت کننده توکن، کوین، NFT و یا پاداشی را به صورت رایگان پرداخت می کنند.

ایردراپ چیست؟ در این لینک می توانید با مفهوم ایردراپ و انواع آن به همراه راه هایی برای شناسایی ایردراپ های کلاهبرداری آشنا شوید.

در این مطلب، هدف آموزش برای شرکت در ایردراپ های رایگان ارز دیجیتال و کسب درآمد و شناخت نیازمندی های آن است.

نیازمندی‌های اولیه برای شرکت در یک ایردراپ رایگان

برای شرکت در ایردراپ های رایگان نیازها و ابزارهای اولیه ای وجود دارد که کاربر می‌بایست از قبل آنها را فرآهم کرده باشد.

در زیر لیستی از این نیازها را همراه با توضیحات بیان می‌کنیم.

1- ثبت نام در شبکه های اجتماعی

اولین مرحله، ایجاد حساب کاربری در شبکه های اجتماعی مختلف برای انجام کارهایی است که معمولا کمپین های ایردراپ، تکمیل آن را از شرکت کنندگان درخواست می‌کنند.

برای مثال کاربر می‌بایست یک صفحه توییتر را دنبال کرده و توییت پین شده یا یک توییت خاص را با اضافه کردن هشتگ های خاص و افزودن دوستان خود ریتوییت کند.

شبکه های اجتماعی و سایت هایی که ما عضویت در آنها را برای شرکت در ایردراپ ها توصیه می کنیم:

برای دریافت جدیدترین ایردراپ های رایگان شبکه اجتماعی توییتر مهرارز ، کانال تلگرام مهرارز و پیج اینستاگرام مهرارز را دنبال کنید.

2- انتخاب بهترین کیف پول ارزدیجیتال

انتخاب کیف پول ارز دیجیتال

دومین مرحله، ایجاد یک کیف پول شخصی است که پیشنهاد ما استفاده از کیف پول های متامسک Metamask و یا تراست والت Trust Wallet است.

این کیف پول ها هر دو شناخته شده و معتبر هستند و می توان آنها را در گوشی موبایل خود و متامسک را بر روی مرورگر دسکتاپ مانند کروم به صورت افزونه نصب کنید.

متامسک و تراست والت هر دو کیف پول هایی هستند که توکن های متنوع موجود و یا توکن های ساخته شده جدید در شبکه هایی مانند بایننس اسمارت چین، اتریم، پالیگان و یا غیره را پشتیبانی می کنند.

برای دریافت ایردراپ رایگان حتما یکی از این کیف پول ها را ایجاد کرده و از آدرس آنها در جایی که خواسته می شود استفاده کنید.

برای افزایش سرعت و راحتی کار توصیه میکنیم که آدرس های کیف پول خود در شبکه های بلاک چین مختلف را در یک فایل متنی بر روی گوشی و دسکتاپ ذخیره کنید که در زمان های مورد نیاز با یک کپی و پیست ساده بتوان از آن استفاده کرد.

توصیه امنیتی

هنگام ایجاد کیف پول یک کلید شخصی (Private Key) به صورت کلمات انگلیسی نمایش داده میشود.

کلید نمایش داده شده را در جای مطمئن ذخیره کرده و این کلید را به هیچ عنوان با شخص دیگری و یا در سایت ها و یا بات های تلگرامی وارد نکنید.

کسانی که به کلید شخصی شما دسترسی داشته باشند میتوانند کلیه دارایی شما را بدون اجازه و اطلاع برداشت کنند.

می توان از آدرس کیف پول شخصی اپلیکیشن های معرفی شده فوق در 90% از ایردراپ های رایگان استفاده کرد، اما بعضی از ایردراپ ها به دلیل نوع شبکه بلاک چین اختصاصی که دارند می بایست از کیف پول اختصاصی آن شبکه استفاده شود.

برای جلوگیری از این مشکل بهتر است که در سایت ها و یا اپلیکیشن های زیر یک کیف پول اختصاصی ایجاد کرده تا در زمان های مورد نیاز بتوانید به سرعت از آن استفاده کنید:

  • اپلیکیشن کپلر Keplr که به صورت یک افزونه بر روی مرورگر نصب می شود و به عنوان معتبرترین کیف پول شبکه بلاک چین کازموس Cosmos شناخته می شود.
  • ترا استیشن Terra Station نیز یک افزونه است که بر روی مرورگر نصب شده و می توان از آن برای مبادله در شبکه ترا Terra استفاده کرد.
  • سولت Sollet که در واقع یک کیف پول آنلاین شبکه سولانا Solana به حساب می آید.

کیف پول معتبر دیگری که می تواند جایگزینی برای متامسک و یا تراست والت به حساب آید والت کانکت است.

توصیه مهرارز استفاده از کیف پول متامسک (MetaMask) است.

سایت معرفی ایردراپ رایگان

جدیدترین ایردراپ رایگان ارز دیجیتال

آخرین مرحله پیدا کردن یک سایت جهت معرفی جدیدترین ایردراپ های ارز دیجیتال است.

سایت مهرارز مرجع معرفی ایردراپ های معتبر و به روز ارز دیجیتال است که راهنمایی ها و توضیحات لازم جهت شرکت در هر ایردراپ را به صورت جداگانه، در یک صفحه اختصاصی، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انواع مختلفی از ایردراپ وجود دارد که در لینک ابتدای این مقاله “ایردراپ چیست؟” انواع آن معرفی شده است.

برای کسب درآمد توصیه ما این است که در کلیه کمپین های ایردراپ که امکان شرکت در آن را دارید به خصوص ایردراپ های پاداش (Bounty) عضو شده و تمامی کارهای خواسته شده را برای کسب حداکثر امتیاز تکمیل کنید.

امکان دارد بتوانید از طریق یک کمپین از 1$ دلار تا 100$ دلار و یا حتی بیشتر توکن رایگان دریافت کنید.

توصیه های نهایی

با توجه به تب و تاب این روزهای دنیای ارزدیجیتال و بلاک چین و آسانی ایجاد یک توکن جدید و یا حتی ایجاد توکن های با نام مشابه مثلا اتریم ETH کلاهبرداری های زیادی در حال رخ دادن است و افراد زیادی دارایی های خود را به دلیل عدم آشنایی و آگاهی کافی از دست می دهند.

سعی کنید برای کسب درآمد در کلیه کمپین های ایردراپ رایگان شرکت کنید اما اگر در کمپینی از شما درخواست پول واقعی و یا واریز توکن یا کوین برای دریافت ایردراپ شد حتما تحقیقات لازم را انجام داده و یا با افراد مطمئن که در این زمینه آگاهی کافی دارند مشورت بگیرید.

به زودی مقاله ای کامل در خصوص راه کارهای شناخت پروژه های کلاهبرداری و نکات امنیتی هنگام شرکت در یک ایردراپ را در سایت مهرارز منتشر خواهیم کرد.

در صورت مواجه شدن با مشکل و یا نیاز به دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید سوالات خود را در خصوص شرکت در ایردراپ رایگان و یا ایردراپ های جدید معرفی شده در سایت مهرارز در همین صفحه و از بخش دیدگاه با ما مطرح کنید.

 

واکنش شما چیست؟
4پسندیدن0نپسندیدن0دوست داشتنی0خنده دار
0 0 امتیاز
امتیازدهی
عضویت
اعلان برای
guest

0 دیدگاه ها
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها بیشترین امتیاز
نظردهی درون متنی
نمایش همه دیدگاه ها